مرداب افسونگری در انزوا

با کمی گل‌گاوزبون چطوری؟

مرداب افسونگری در انزوا

با کمی گل‌گاوزبون چطوری؟

مرداب افسونگری در انزوا

من گمشدم توی دریای رویاهام جایی که از بلندترین قله سقوط میکنم و خودم رو در حال غرق شدن توی دریای بی کران میبینم.
_هی پرنده ی آبی به من بگو حالم خوب میشه؟

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

bluebirds

Thursday, 9 December 2021، 08:07 AM

 

پرنده های آبی نماد امید، عشق و بازسازی اند

اگه امیدوار بمونم شاید از قلبم یه پرنده آبی شکوفه زد و بیرون امد؟

 

 
Bluebirds
depart
By Tanya-Chua

Magic Spirit

 

⚠️هشدار: محتوای این وب شامل مقادیر زیادی از ناله و پست های بدرد نخور هست پس انتظار تباه نشدن وقت با ارزشتان رو نداشت باشید⚠️

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ 21/12/09
ᯓ★yue  ๋࣭

نظرات  (۳)

15 January 24 ، 07:25 عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام

ازتون دعوت میکنم نوشته های قشنگتون رو تو شبکه اجتماعی ویترین هم منتشر کنید

الان میتونید یک نام کاربری رند برای خودتون ثبت کنید

با سپاس

17 June 24 ، 13:45 woody ᅠᅠᅠ

وایب اینجارو دوست دارمممم

17 June 24 ، 13:54 woody ᅠᅠᅠ

آهنگو دان کردم با اینکه خیلی آهنگ چینی گوش نمیدم ولی اینو دوست داشتم♡

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی