مرداب افسونگری در انزوا

با کمی گل‌گاوزبون چطوری؟

مرداب افسونگری در انزوا

با کمی گل‌گاوزبون چطوری؟

مرداب افسونگری در انزوا

من گمشدم توی دریای رویاهام جایی که از بلندترین قله سقوط میکنم و خودم رو در حال غرق شدن توی دریای بی کران میبینم.
_هی پرنده ی آبی به من بگو حالم خوب میشه؟

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

۳۶۵ روز خودشناسی

Friday, 14 July 2023، 09:10 PM

شروع23ی تیر 1402،مصادف با 14جولای 2023، ساعت نه و پنج دقیقه

چه چیزی دوران کودکی شما را ارزشمند کرده؟

گمونم داداشم و دوستاش که همیشه به هر ساز من می رقصیدن؟ D=! بازی هایی رو باهاشون امتحان میکردم که اگر الان به یادشون بیاری از یادآوریش سرخ میشوند:دی. به جز این حس میکنم بازی عصر افسانه ها واقعا یه چیزیه که کودکی من رو خیلی زیاد ارزشمند میکنه. 

 

چه اتفاقی می افتاد اگر می توانستی با اعمالی که از آنها می‌ترسی همچون تجربه رفتار کنی؟

 

خب راستش دیگه این احساس سنگینی رو نداشتم.شاید پشیمون میشدم بعدها با تصور اینکه واووو من چنین تجربه هایی دارم؟اما آخرش راحت و سبکبال ادامه میدادم.نه مثل الان که انگار افتادم توی یه تنور ۷۸ ساله که بیارم تمیز نشده¡-¡

 

دیگران چه چیزی رو می توانند از من بیاموزند؟

از اونجایی که آدم چندان باهنری نیستم(: گمونم چطوری در هر موقعیت طرز نگاه متفاوتی داشته باشند.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ 23/07/14
ᯓ★yue  ๋࣭

نظرات  (۱)

17 June 24 ، 14:08 woody ᅠᅠᅠ

+ چه چیزی دوران کودکی شما را ارزشمند کرده؟

 - شاید زمانایی که دوچرخه داشتمو و دوستمو سوار پشتش میکردمو میگردوندمش یا زمانی که اسکیت یاد میگرفتم و مربی همیشه از موهای بافته شده من تعریف میکرد و بهم آنشرلی میگفت یا وقتی که با پسرعموم تو پیش دبستانی از مدرسه فرار میکردیم برمیگشتیم خونه تا بازی کنیم..

 

+ چه اتفاقی می افتاد اگر می توانستی با اعمالی که از آنها می‌ترسی همچون تجربه رفتار کنی؟

 - نمیدونم شاید مثل همیشه سعی میکردم سازگار بشم باهاش

 

+ دیگران چه چیزی می توانند از من بیاموزند؟

 - خندیدن؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی