مرداب افسونگری در انزوا

با کمی گل‌گاوزبون چطوری؟

مرداب افسونگری در انزوا

با کمی گل‌گاوزبون چطوری؟

مرداب افسونگری در انزوا

من گمشدم توی دریای رویاهام جایی که از بلندترین قله سقوط میکنم و خودم رو در حال غرق شدن توی دریای بی کران میبینم.
_هی پرنده ی آبی به من بگو حالم خوب میشه؟

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

10 لبخند 1400 :)

Sunday, 20 March 2022، 06:18 PM

1.وفتی که از علایقم دفاع کرد. 

2. وقتی که "ری" بهم گفت اینجاست نترس. 

3.وقتی که هدکنونم درباره ی ایسا توی فندوم تبدیل به یه هدکنون معروف شد. 

4.وقتی بهم گفتن چشمام قشنگه.

5.وقتی ناکیشا بهم گفت چون دوستمه اهمیت میده. 

6.فکر کنم اون روز که در کمال تعجب نمره کامل ادبیات گرفتم. 

7.تولدم

8.تمام جوک هامون

9.دوست های جدید

10.never let you go،it's why I did them all. 


سال 1400 قطعا بهترین سال زندگیم نبود ولی بدترینشم نبود. لحظه های بودن که میخواستم به خودم هجوم بیارم، میخواستم از چیزی که توی آیینه هر روز صبح میبینم خلاص بشم؛ میخواستم خودمو از هستی پاک کنم ولی آدمایی توی زندگیم ظهور کردن که باعث شد وجود خودم رو چیز دوست داشتنی بدونم. کی میدونه شاید یه روزیم من تبدیل بشم به کسی که به بقیه نشون بده چقدر دوست داشتنی هستند همونجور که اونا نشون دادن؟..

این داستان ادامه داره....

 

 
Kaze musubi -Weaving Wind Knot
Album
By  Hayami Saori 

Magic Spirit

+این آهنگ رو به عنوان تنها آهنگی که تونست احساساتی که دفن شده بودن رو بیرون بکشه اینجا بجا میذارم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ 22/03/20
ᯓ★yue  ๋࣭

نظرات  (۲)

25 May 22 ، 14:39 【極 光】

میخواستم بهت بگم که هی دختر اون آخرین دفعه ای نبود که گفتن چشمام قشنگه!:))))

25 May 22 ، 15:03 【極 光】

الان که فکر میکنم نباید 14تا لبخند مینوشتم؟-

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی